donderdag 17 december 2015

Stampin'Up! Sneak peak weken




Hoi hoi,

Grateful bunch heet de stempelset waar ik deze 2 kaartjes mee 
gemaakt heb. Ik won deze set tijdens de 1ste prize patrol
in Brussel en ik was er hééél blij mee!!




Beide kaartjes heb ik geprobeerd zo "clean" mogelijk te houden.
Voor het stempeltje met het kanten randje is écht heel gaaf!


Lijkt deze set jouw ook zo leuk?
Vanaf 5 januari is deze te bestellen, dus maak vast een "wish list".

Heb je nog geen catalogus in huis?
Stuur me dan een mailtje met je adresgegevens.
Ik stuur de voorjaars catalogus naar je op. Wel vraag
ik je de verzendkosten te vergoeden, welke je bij een 1ste 
bestelling weer terug krijg.



Tot stempels!


Hélène


2 opmerkingen:

  1. Hi Hélène, I love the first card here, those leaves really look nice, I had made a card yesterday I used the crazy about you stamp set (the leaves) and then this morning I did the dots around them, it just give it a nice finish, Cheers Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helene: Your cards are beautiful. I copied your card for my blog post and linked back here. Thanks for the inspiration! Kathy

    http://kkstamp.blogspot.com/2016/01/you-are-loved-and-i-love-to-sale-brate.html

    BeantwoordenVerwijderen