dinsdag 22 december 2015

Stampin'Up! Sneak peak weken




Hoi hoi,

Jullie zagen de set "Grateful bunch" al eerder langskomen. 
Deze set krijg ik maar niet van mijn bureau af, wat een leukerd!
Op dit kaartje heb ik de zonnebloem gestempeld en daarna ingekleurd
met de blender pens. Ook de vlinder is hiermee
ingekleurd.




Noemde ik de "Grateful bunch" nou een leukerd? Ai.. want
dat "moet" ik over deze set ook zeggen! ;-)
Voor dit verjaardags kaartje heb ik de "Balloon celebration" bundel gebruikt.
Deze bundel bestaat uit een stempelset en bijpassende
ballonnen pons... zo leuk!! (óók weer leuk ;-) )


Beide sets zijn vanaf 5 januari te bestellen.
Wil je meer informatie over de nieuwe voorjaars catalogus?
Of wil je mijn agenda/ nieuwsbrief ontvangen? 
Stuur me dan gerust een mailtje op lovelythings@live.nl


Tot stempels!


Hélène


2 opmerkingen:

  1. Hello,. How did you stamp the yellow daisies? Did you stamp them on top of each other? Start from bottom of card and work your way to the top? Thank you

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Deborah, I mask te daisies and then stamp each daisy :-)

      Verwijderen