donderdag 31 december 2015

Stampin'Up! Sneak peak weken




Hoi hoi,

Wat een schattig papier is dit toch! Het komt uit het nieuwe blokje 
"Love Blossoms". Hier zitten allemaal mooie, fijne printjes
in en veel roze.... Me like :-)




Ik heb van het designpapier een kaartenhoesje gemaakt met hierin
een kaartje. Voor het stempelen heb ik verschillende 
nieuwe stempelsets gebruikt, waaronder de "You're so lovely",
"What I love" en "Bloomin'Love".



Dit is ook gelijk mijn laatste blogpost voor dit jaar...
wat is het jaar weer omgevlogen!
Ik wil jullie bedanken voor jullie bezoekjes aan mijn
blog, facebookpagina en YouTube kanaal.
En ik hoop jullie in 2016 weer te mogen inspireren met de
mooie producten van Stampin'Up! en de projecten die ik er mee maak.


Iedereen een hele fijne jaarwisseling gewenst en tot ziens in 2016!


Tot stempels!


Hélène


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen