vrijdag 18 december 2015

Stampin'Up! YouTube Sneak peak weken deel 3




Hoi hoi,

Naast het filmpje van vandaag heb ik hier heel wat foto's van de 
verschillende voorbeelden.
Want zoals ik in het filmpje al laat zien heb ik 3 verschillende envelop 
kaarten gemaakt met de "Envelop punch board" en de 
"Going global" stampset.



Voor de envelop heb ik de inches maten op het punch board aangehouden.
Voor de maat van de kaart ben ik uitgegaan van 4 x 5 inch.
Het cardstock moest 7 1/2 x 7 1/2 inch zijn en de eerste pons/ score
lijn is met het papier op 3 3/8 inch.




Het kaartje is met Melon mambo A4 cardstock en is dus 4 x 5 inch.
Het stuk Whisper white wat hierop ligt is 3 3/4 x 4 3/4 inch




Voor deze envelop kaart heb ik lost lagoon, very vanilla en sahara sand 
cardstock en inkten gebruikt.






En dit is mijn "vrouwen versie" voor OnStage. 
Want hoewel deze set echt op een mannenset lijkt, is hij ook
écht geschikt voor vrouwenkaarten, maar ook voor Project life en het
maken van een Scrap layout.





Ik hoop dat deze set net zo in de smaak valt bij jullie als dat
hij bij mij deed :-)



Veel kijkplezier!


Tot stempels!


Hélène


1 opmerking:

  1. Wat doe je op vrije dag en je zit om 6.30 beneden...... koffie en filmpje! Erg leuk idee en prachtige kaartjes, zeker weer iets om te onthouden.

    Fijn weekend!
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen